Постачання електричної енергії споживачам

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)
пропонує постачання електричної енергії споживачам різних груп та класів напруги на території України, крім населення та споживачів, що купують електроенергію за пільговим тарифом.

Постачання електричної енергії споживачу здійснюється з дотриманням вимог нормативно-правових документів, що регулюють діяльність на ринку електричної енергії для безпечного та надійного постачання електричної енергії споживачам.

Для отримання електричної енергії від постачальника електричної енергії споживачу за вільними цінами споживач має виконати наступні процедурні кроки:
I. Укласти договір купівлі-продажу електричної енергії з постачальником електричної енергії споживачу
НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ).
Примірник: "Договір про постачання електричної енергії споживачу" Завантажити
II. Мати діючий договір на розподіл/передачу електричної енергії з відповідним оператором системи розподілу/передачі, на території здійснення ліцензійної діяльності якого розташований об`єкт споживача

Засоби комунікації для звернень споживачів:

Телефон: (057) 7591027
Факс: (057) 3152004
Електронна пошта: SEOP@KHARTRON-PLANT.COM.UA

Порядок подання споживачами звернень, скарг та претензій стосовно якості постачання електричної енергії споживачу.

Звернення, скарги та претензії стосовно якості постачання електричної енергії споживачу можуть бути подані споживачами засобами телефонного та факсового зв`язку, електронною поштою, поштовим зв`язком та особисто за адресою:
61070, м. Харків, вул. Академіка Проскури,1.
Телефон: (057) 7591027
Електронна пошта: SEOP@KHARTRON-PLANT.COM.UA

Режим роботи: понеділок – п’ятниця з 07-00 до 16-00; субота, неділя – вихідні дні.

Законодавство України та нормативні акти,
що регулюють діяльність постачальника електричної енергії споживачу
НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ).

Закон України «Про ринок електричної енергії»

Закон України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»

Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу»

Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії»»

Постанова НКРЕКП від 13.04.2017 №504 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії»

Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 №310 «Про затвердження Кодексу систем розподілу»

Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 №307 «Про затвердження Правил ринку»

Постанова КМУ від 08.02.2006 №122 «Про затвердження Порядку визначення розміру і відшкодування збитків, завданих енергопостачальнику внаслідок викрадення електричної енергії»

Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 N 311 «Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії»

Постанова НКРЕКП від 12.06.2018 №375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання»

ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА

Надання повідомлень про загрозу електробезпеці.
І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці:
1. Строк подачі інформації: Негайно
2. Адреса надання інформації:
Для працівників споживача – безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві.
3. Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві.
ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці
1.Строк подачі інформації: Негайно
2.Адреса надання інформації: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС.
3.Порядок дій: Керівники на місцях, перш за все, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.
ІІІ. Додатково інформація про загрозу енергобезпеці обов`язково має бути надана до НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ) зазначеними на сайті засобами зв`язку.

Задля електробезпеки необхідно дотримуватись наступних правил:
– не залазити на опори повітряних ліній електропередач, тим більше намагатись зняти електропровід;
– не відчиняти двері та проникати в трансформаторні підстанції;
– не наближатись до обірваних проводів ближче ніж на 8 метрів;
– не зводити будь-які будови, складати дрова, солому тощо, розпалювати багаття під проводами ліній електропередач і повітряними вводами будинків;
– не кидати дріт або будь-які інші предмети на проводи повітряних ліній електропередач;
– заборонено користуватись у вологих приміщеннях переносними лампами і електроприладами напругою вище 36 В;
– не заповнювати водою з водопровідного крану ввімкнені в електромережу чайники, кавоварки, оскільки при одночасному дотику до увімкненого приладу і водопровідного крану людина може бути уражена електрострумом;
– не виносити на подвір’я увімкнені електричні прилади, так як у разі пошкодження ізоляції, людина, що стоїть на землі і торкається будь-якої металевої частини такого приладу може отримати електротравму;
– не замінювати електролампи без їх вимкнення, не витирати вологою ганчіркою електричні проводи, штепсельні розетки, вимикачі, інші електроприлади, увімкнені в електромережу.

Важливо пам’ятати:
– у разі, якщо людина потрапила під напругу заборонено доторкатись до потерпілого. Необхідно вжити наступних заходів: вимкніть електроустановку (вимикачем, рубильником або знешкодьте провід), відтягніть потерпілого за сухий одяг, що відстає від тіла. Наступним, необхідно негайно розпочати надавати першу медичну допомогу і викликати швидку допомогу.
– Земля — провідник електричного струму, тому використання з пошкодженою ізоляцією увімкнених в електромережу електроприладів, на відкритому повітрі може стати причиною електротравми.
Якщо Ви стали свідком ураження людини електрострумом чи помітили потенційну небезпеку від діючих електроустановок негайно повідомляйте про це до НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ)
за номером +38(057) 7591027 та місцевого оператора розподільчих мереж.


ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
Спірні питання між Споживачем і Постачальником щодо постачання електричної енергії, оплати послуг постачальника, відшкодування збитків, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії зі Споживачем, мають вирішуватися шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб, а у разі недосягнення згоди – у судовому порядку.

ІНФОРМАЦІЯ
щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій

Звернення- запит споживача на отримання інформації та/або консультації щодо постачання електричної енергії та пов'язаних з постачанням електричної енергії послуг.
Скарга– виражене споживачем у письмовій, електронній або усній формі незадоволення щодо постачання електричної енергії та/або надання пов'язаних з постачанням електричної енергії послуг з вимогою поновлення його прав, порушених діями
Претензія– вимога споживача до енергопостачальника про усунення порушень умов договору, у тому числі щодо якості послуг з постачання та про відшкодування збитків, завданих електропостачальником внаслідок таких порушень.

• Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутись до учасника роздрібного ринку зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення таким учасником порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.
• До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності інші документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу.
• Якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, учасник роздрібного ринку може у строк не більше 3 календарних днів звернутися до споживача за додатковою інформацією, яка необхідна йому для повного та об’єктивного розгляду звернення/скарги/претензії.
• У разі ненадання споживачем необхідної інформації (документів), пояснень щодо обставин, зазначених у зверненні/скарзі/претензії, учасник роздрібного ринку має надати споживачу роз’яснення (відповідь) виходячи з наявної у нього інформації. Ненадання споживачем додаткової інформації не є підставою для відмови учасником роздрібного ринку у розгляді звернення/скарги/претензії споживача.

Як подати звернення/скаргу/претензію
Споживач може подати звернення/скаргу/претензію будь – яким зручним способом: усно, письмово, шляхом надсилання електронного листа чи при особистому відвідуванні підрозділів Товариства.
Усні звернення/скарги/претензії можуть бути надані:
•за номером телефону НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ)
•при здійсненні особистого візиту до НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ)
Письмові та електронні звернення/скарги/претензії можуть бути надіслані/передані шляхом:
•засобів поштового зв’язку на адресу НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ)
•особистого вручення при відвідуванні НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ)
•електронної адреси НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ)

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій
•Повинно бути вказано:
– для юридичного споживача, фізичної особи - підприємця:
назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
•Виклад суті порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
• Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.
• Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
• Звернення, які не потребують додаткового вивчення, – від 1 до 15 днів з дня їх отримання.
• Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочений від встановленого законодавством терміну.

Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення
• Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.
• Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЧАСТКУ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ

Інформація щодо частки кожного джерела енергії, яка була використана у загальній структурі балансу купленої та/або виробленої електричної енергії на власних електроустановках та вплив на навколишнє середовище, спричинений таким виробництвом електроенергії (питомі показники викидів CO2 та радіоактивне забруднення)